Hvad der var normalt i går, bliver ikke normalt i morgen?

COVID-19 har ændret vores verden og vores hverdag i en grad, som ingen havde troet var muligt. 

På Hotel Koldingfjord gør vi alt for at du som gæst kan føle dig tryg, når du kommer tilbage til os. Sikkerhed for vores medarbejdere og gæster er vores vigtigste prioritet.

Her på Hotel Koldingfjord har vi allerede indført en række tiltag. Vi følger naturligvis alle anbefalinger og retningslinjer fra de danske myndigheder og alle medarbejdere har fået uddybende information om COVID-19 og instruktioner på baggrund af myndighedernes anbefalinger. 

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 7551 0000, hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål. 

Vi opfordrer ligeledes alle vores gæster til at beskytte sig selv og andre mod smitte ved at følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

  • Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
  • Host eller nys i dit ærme
  • Begræns fysisk kontakt
  • Vær opmærksom på rengøring
  • Ældre og kronisk syge - hold afstand og bed andre tage hensyn.

Vi glæder os som altid til at se jer på Hotel Koldingfjord.

#trygpåkoldingfjord #eftercoronapåkoldingfjord

Du kan læse mere information om COVID-19 her


10 TRYGGE råd fra Hotel Koldingfjord

VI TAGER HENSYN TIL DIG VI TAGER ANSVAR SAMMEN MED DIG
1. Alle vores medarbejdere er instrueret i at vaske hænder ofte og i at bruge håndsprit - og vi opfordrer vores gæster til at gøre det samme. Håndsprit dispensere er tilgængelige for gæster i alle offentlige områder rundt om på hotellet og i alle mødelokaler.
2. Rengøring er i top Vi rengør og desinficerer alle overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på de ting og steder, som mange berører.

Vi har indført udvidede procedurer for rengøring og øget rengøringen på hotellet i løbet af dagen og aftenen.

Vi har stort fokus på vores rengøringsartikler, bl.a. bruger vi nu forskellige farver på rengøringsklude til forskellige tidspunkter af dagen.
3. Afstand – Mere præcist holder vi mindst 1 meters afstand, både til gæster og vores kolleger. I alle mødelokaler har vi udarbejdet planer for hvordan mødeopstillinger kan gøres mest sikre for deltagerne. Vi indarbejder forskudte pauser på mødeholdene, så der ikke bliver for mange i pauseområdet.

I restauranten er bordene opstillet med god afstand. Vi rengør naturligvis både borde og stole efter hver gæst.

Respektér afstandsmarkeringerne på gulvet og skiltene rundt om på hotellet og lad os hjælpe hinanden med at følge retningslinjerne.
4. Minimal FYSISK KONTAKT
Det betyder desværre ingen håndtryk, når vi mødes i øjeblikket
SMIL, en hyggelig snak og vedkommende personlig service ligger os stadig meget stærkt på sinde, så det kan vi heldigvis stadig give masser af.
5. Check-in bliver gjort nemt for dig, så du ikke skal stå i kø ved receptionen for at få dit nøglekort Nøglekort til værelserne bliver afsprittet før og efter brug og kan blive lagt samlet i jeres mødelokale eller afleveret til jer af vores værtinde, så I kan checke ind, når det passer ind i jeres møde.
6. Check-ud bliver forenklet, så du kun skal i receptionen, hvis du har noget, du skal afregne for. Check-ud kan også ske direkte på telefon fra værelset eller også kan du lægge dit nøglekort i Check-ud kassen ved udgangen.
7. Brug vores smukke omgivelser til at holde pauser eller til gruppearbejde Vi foreslår gerne en walk-and-talk til jeres møder eller brug vores udendørsterrasser til pausen.
8. Vi tilbyder fortsat lækker pauseforplejning under jeres møder – sammen, men hver for sig. Formiddags- og eftermiddagspause-forplejning serveres i små to-go poser med lækre snacks og forplejning til hver person.
9. Restaurantbesøg gøres stadig til en oplevelse, når du besøger os Morgenmad og frokost anrettes individuelt med lækre små retter og et forskelligt udvalg af vores lækre morgen- og frokostserveringer.

Middagen bliver ligeledes anrettet og serveret på tallerken af tjenerne i restauranten.

Vi tager naturligvis hensyn til jeres ønsker og behov ift. allergener eller servering.
10. Spørg os gerne om alt Vi forsøger hele tiden at holde vores kommunikation klar og præcis ud til vores gæster, så I til enhver tid kan føle jer trygge og sikre, når I besøger os.