COVID-19 har ændret vores verden og vores hverdag i en grad, som ingen havde troet var muligt.

På Hotel Koldingfjord gør vi alt for at du som gæst kan føle dig tryg, når du kommer tilbage til os. Sikkerhed for vores medarbejdere og gæster er vores vigtigste prioritet.

Her på Hotel Koldingfjord har vi allerede indført en række tiltag. Vi følger naturligvis alle anbefalinger og retningslinjer fra de danske myndigheder og alle medarbejdere har fået uddybende information om COVID-19 og instruktioner på baggrund af myndighedernes anbefalinger.

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 7551 0000, hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål. 

Vi opfordrer ligeledes alle vores gæster til at beskytte sig selv og andre mod smitte ved at følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

1. Hold afstand. Undgå håndtryk, kys og kram

2. Bliv hjemme og bliv testet, hvis du har symptomer

3. Luft ud og skab gennemtræk. Undgå at være for mange sammen indenfor

4. Host eller nys i dit ærme

5. Vask dine hænder tit eller brug håndsprit

6. Gør rent, særligt overflader som mange rører ved

Vi opfordrer også til at du downloader app'en smittestop.dk fra de danske myndigheder. App'en sender dig en besked, hvis du har været tæt på en bruger af app'en, der er testet positiv for ny coronavirus og deler det i app'en. 

Vi glæder os som altid til at se jer på Hotel Koldingfjord.


10 TRYGGE råd fra Hotel Koldingfjord

1. Alle vores medarbejdere er instrueret i at vaske hænder ofte og i at bruge håndsprit - og vi opfordrer vores gæster til at gøre det samme. Alle vores medarbejdere har desuden gennemført HORESTAs online uddannelsesforløb "SAFE TO VISIT" - det er din tryghed for, at vi lever op til myndighedernes krav og anbefalinger.
Håndsprit dispensere er tilgængelige for gæster i alle offentlige områder rundt om på hotellet og i alle mødelokaler.
2. Fremvisning af gyldigt Coronapas samt ID.
Du skal som konference- og restaurantgæst kunne forevise gyldigt Coronapas. Et gyldigt Coronapas dokumenterer, at du er vaccineret eller har en negativ Covid-19 test, der max er 72 timer gammel.
3. Gæster og medarbejdere skal bære mundbind hvor der serveres mad og drikke. Det vil sige i restauranten, i caféen og i mødelokalerne.
Du skal som gæst ikke bære mundbind når du er siddende. Har du glemt dit eget mundbind, kan du naturligvis købe et mundbind i vores reception.
4. Rengøring er i top.
Vi rengøre og desinficerer alle overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på de ting og steder, som mange berører. Vi har indført udvidede procedurer for rengøring og øget rengøringen på hotellet i løbet af dagen og aftenen. Vi har stort fokus på vores rengøringsartikler, bl.a. bruger vi nu forskellige farver på rengøringsklude til forskellige tidspunkter af dagen.
5. Få frisk luft i pauserne.
Vi sørger for at lufte ud og skabe gennemtræk i pauserne. Læg også gerne walk&talk ind i programmet. Naturen venter lige uden for døren.
6. Afstand - Mere præcist holder vi mindst 1 meters afstand, både til gæster og vores kolleger.
I alle mødelokaler har vi udarbejdet planer for hvordan mødeopstillinger kan gøres mest sikre for deltagerne. Vi rengøre naturligvis både borde og stole efter hver gæst. Respektér afstandsmarkeringerne på gulvet og skiltene rundt om på hotellet og lad os hjælpe hinanden med at følge retningslinjerne.
7. Minimal FYSISK KONTAKT
Det betyder desværre ingen håndtryk, når vi mødes i øjeblikket.

SMIL, en hyggelig snak og vedkommende personlig service ligger os stadig meget stærkt på sinde, så det kan vi heldigvis stadig give masser af.
8. Check-ud bliver forenklet, så du kun skal i receptionen, hvis du har noget, du skal afregne for.
Check-ud kan også ske direkte på telefon fra værelset eller også kan du lægge dit nøglekort i Check-ud kassen ved udgangen.
9. Restaurantbesøg gøres stadig til en oplevelse, når du besøger os.
Morgenmad anrettes som buffet, men naturligvis under forbehold af de gældende retningslinjer for servering.

Vi sikrer skift af “tag-tøj” hver ½ time og sørger for rengøring af kontaktflader hele tiden.
Vi tager naturligvis hensyn til jeres ønsker og behov i forhold til allergener eller servering.
10. Spørg os gerne om alt
Vi forsøger hele tiden at holde vores kommunikation klar og præcis ud til vores gæster, så I til enhver tid kan føle jer trygge og sikre, når I besøger os.